Fredagsmys..

Jag och wilma börjar fredagen med tända ljus god frukost och pingu, kan det bli bättre :) idag har vi inga större planer men än att vi ska var med Anna :P ska ringa och väcka henne nu tror jag...
sen vet jag juh inte om Wilma ska ka till micke idag, han har juh inte sagt något men man vet juh aldrig... var juh ett tag sen Wilma såg honom, och det känns att jag och Wilma är en familj nu allt fungerar bra och jag ser till att fokusera på Wilma och inget annat... men men skulle det vara så att wilma åker dit så blir jag själv ikväll, vad göra då? får se vad som dyker upp.

Mia: Hejsan mia =) och tack det känns jättebra än så länge, och jag kommer att jobba så mkt som det går så jag kan ta mig an dina hälar, det är jobbigt men hälsprickor, sen förändras foten jätte mkt när man är gravid.. jag tar 450 kr för 60 min då är det fotvård och en avslutande massage :)

nu ska jag klä på mig...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0