det börjar bli jobbigt..

Att bara börja om på nytt är skit svårt, försöka skapa sig någon slags kompiskrets är verkligen inte lätt, hur gör man?

Igår kväll gick luften ur mig helt, från att ha kännt sig ganska lycklig till att bara undra vad man har hållt på med i 6 månader, men nu är det över... iaf för stunden jag hoppas självklart att han kommer att knacka på dörren snart, vi får se...

idag har vi varit på utvecklingsamtal med Wilma, och det är juh underbart att höra hur duktig hon är, jag och micke hade tårar i ögonen ett tag där :P

sen nu på eftermiddagen har jag jobbat på Accent och jädrar vad jag har sålt väskor och handskar, så himmla roligt, kul att jag ska fortsätta jobba där i december.

så, när ska man börja med julstöket? kom juh på att jag knappt har några jul saker så det måste inhandlas lite sånt, tror jag gör det imorgon..

ja en sak till jag köpte ett par nya leggings idag och dom ska jag verkligen inte slarva bort och lämna nån stans ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0