Sov sov nu..

Jag borde sova, men jag är pigg och eftersom jag är vuxen så sover jag inte :P

jaa eftersom jag inte orkade färga håret ikvälll så får jag göra det imorgon kanske...

jaa just nu finns det bara en man i mina öron och det är Brolle :D guud vad sjukt bra hans skiva är, den svenska. jaa jag är helt såld, sitter och lyssnar på han nu :)

jag och jocke åkte en sväng på ica förut, jag hade bara på mig mysbrallor och  en tröja, och när vi skulle hem var vi tvungen att parkera bilen en bit från lägenheten, jaa och inte var det uppehåll och solen sken, nää deet ösregnade, fyfasen, jag fryser fortfarande, när vi kom hem så trodde vi inte att det var nån hemma, vi letade som bara den efter cristina och tjejerna, sen går jocke in på toaletten och där hade dom gömt sig, dom badade alla 3 haha två barn på 10 år och cristina hehe det var trångt.
sen så klippte jag tånaglarna på tjejerna och donade, dom skka på vandring i helgen och då måste man ha klippta naglar ;)

imorgon bär det av till lyan, mpstee städa lite där, har för mig att det var lite rörigt när jag åkte i måndags :P

nepps nu ska jag kika vidare lite..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0