Söndags stök!

Imorse vaknade jag själv i min och wilmas ya lägenhet, pappa och Wilma sov hemma i deras lägenhet =)
jag var rätt seg imorse efter en lång natt med mkt prat  =)

nu så har jag kommit till lägenheten i kvissle, ska packa lite av Wilmas saker eftersom vi åker till stockholm ikväll med bussen, min mormor kommer att följa med och vara barnvakt nu i veckan när jag går i skolan. måste se till att plugga lite nu oxå eftersom jag har prov nästa vecka i Anatomin.

nu ska jag fixa lite här men jag kommer att hålla er uppdaterad i veckan =)

byebye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, vin, kex o ost var väldigt trevligt!! Tack för sällskapet!

2009-05-03 @ 18:01:23
URL: http://mammamupalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0