Ny vecka, nya äventyr..

Nu sitter jag på bussen påväg till stockholm, är i tönnebro nu så det är en bit kvar :P men jag tycker det fungerar jättebra att åka buss, sen finns det internet på bussen, sen behöver jag inte vaa orolig att jag kommer försent till skolan, åker man tåg vet man aldrig när man kommer fram, förra veckan fick mamma åka taxi till hudik, där hon jobbar för tåget var trasigt :P

nu har jag bestämt mig, jag ska tatuera in Wilma och födelsedatum på min underarm, handleden, ska fråga jennie och om vill skriva, älskar hennes skrivstil =)

kanske ska skriva lite hur det går med mig viktminskning, och det går superbra, jag kliver upp vid 7 tiden varjemorgon, går ut och går 30-40 minuter sen äter jag frulle =) ligger nog p 67 kilo nu. så vågen går åt rätt håll. måste kolla vad jag skrev för viktmål, om jag nu gjorde det här. känner iaf att inget kan stoppa mig nu, jag mår bara bättre o bättre för varje promenad jag tar. jag har juh inte mått så bra när jag tittat mig i spegeln, det är ofta jag tittar på kort o t
nker tillbaks till som kilorna =) men nu så är jag i full gång och det känns jätte bra ;)

ikväll börjar jag min kurs i sorgebearbetning, emma ska oxå gå, det är juh min moster som har den, jag känner mig laddad, alla borde gå en sådankurs för att ta reda på saker om sig själv, det finna garanterat mycket som jag kommer att grubbla på men det känns jätte bra, får skriva hur det gick sen, det är en 8 veckorskurs och ligger på runt 2000 kr om det är någon som är intresserad, hon komemr även att kunna ha kurser i sundsvall. gå in på www.cajlo.se om du är intresserad eller vill veta mer ;)

så nu gjorde jag lite reklam oxå hehe..

sen så ska jag rekomendera en pocketbok som jag börjat läst, den heter 14 år till salu, skriven av caroline engvall. jag har percis börjat läst den och är helt såld, Jennie och Helena har oxå nyss läst den, en riktigt omskakande sann historia, man vill aldrig sluta läsa boken,, man blir som fast!

nepps nu ska jag gå in o läsa lite bloggar! en sak till vad roligt att det är så många som läser min blogg, jag ska se till att lägga upp mer bilder så blir den säkert mer intressant ;)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0