myspyshelg..

guud vad varmt det är ute, jag har försökt haft en massa fönsteer öppna idag, och faktiskt börjar man smått att kännas att det blir svalare :) men vad skönt med sommar iaf!

imorse tog jag 9.10 bussen in till stan, gick på mammas jobb och hämtade Wilma, vad glad jag är att se henne, och jag tror hon var glad att se mig oxå ;) eftersom jag inte ätit någon frulle så gjorde vi det lite mysigt och gick på chamr och fikade, sen gick vi runt i lite affärer, jag köpte en jätte fin bikini, tycker jag iaf :P sen köpte jag hårfärg, och sen,, provade jag ett par jätte snygga shorts på h&m, dom brukar alltid sitta så konstigt på mig, men doim här satt perfekt men men jag blev snål och hängde tillbaks dom :/
gick en sväng med brorsan oxå, sen handlade i och åkte hem hit och käkade lunch, sen blev det solning och lite glass =)

idag har varit en toppen mysig dag och det blir det garanterat imorgon oxå1 wilma är juh fortfarande sjuk, hon har mest sovit idag, men har fått i henne vätska och hennes favvomiddag, FISKBULLAR :) nu sover hon för naatten, och jag ska fixa lite med tvätten och sen blir det tvn och melon som hägrar ;)

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0