lite smått ensam!

Gud var tråkigt det är att vara ensam, jag hoppas att jag inte kommer att bli van vid det, för det vill jag verkligen inte!

Ibland hoppas jag på att micke har lika tråkigt som mig, men det värsta är juh att jag vet att han har någon han kan se på tv med, det har juh inte jag!

jag vill vara den som blir uppvaktad, gå på restaurang och låta killen betala ;)
jag har hoppet uppe..
jag är så glad att jag har min släkt o mickes släkt, vad skulle jag göra annars, det är inte jag som är ensam...

nu ska jag sussa o drömma en bra dröm för en gångsskull. när jag mår dåligt drömmer jag mardrömmar, det är precis vad jag gör nu, det känns som allt är en ända stor mardröm, jag väntar på att vakna upp till verkligheten, gö det du oxå!

gonatt!

Kommentarer
Postat av: anna

men stannade du? är du hemma idag också? jag kanske ska ringa istället och få svar på mina frågor`? jaa det gör jag ... :D

2009-05-15 @ 09:50:47
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Cissan

Hej Malin! Mamma din har berättat allt som hänt och jag känner sånt otroligt medlidande. Barn och allt, man önskar att han kunde ha kämpat mer för att hålla ihop familjen. Hoppas ni kommer bra överens ändå och att du snart hittar någon som uppvaktar dig på alla sätt och vis. Många Bamsekramar/ Cissan på accent :P

2009-05-25 @ 19:51:46
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0