jobb jobb..

äntligen kom jag in på min sida på handelsbanken, har krånglat för mig men nu gick det bra så nu har jag pegar på kontot oxå efter överföringen ;)

det går riktgt bra på skolan nu, sa jag att jag klarade provet? det gjorde jag iaf;) skönt att ha klarat första tentan så man slipper börja med att ligga efter :/
senså har jag tagit 2 kunder per dag och hoppas på det idag oxå, det är riktigt roligt och att se hur fin fötterna blir efter jag har varit där o fixat, det är helt underbart kan jag säga =) så snart som möjligt ska jag köpa hem ett sett så jag kan sätta igång hemma, sen har jag "kunder" här i sthlm oxå, kompisar som vil bli fin till sommarn :P ska ta 250 kr/ behandling, är juh det vi tar på elevpriserna på skolan så då ska jag oxå göra det!

nu är det snart lång helg ;) åker hem efterskolan med Emma o Marcus. skönt att få skjuts o slippa åka bussen. ka hämta Wilma hos Siv o Uno, tar Mickes bil sen hem till mig. Imorgon fylelr Wilmas kompis Tilly år så då ska vi på kalas, jaaj ag fyller juh oxå år.. är inte så sugen på att fylla år.. känns konstigt för jag har alltid älskat mina fördelsedagar och ala paket, jag kanske börjar bli vuxen som alla vuxna säger: "jag tycker inte om att fylla år" jaja tror inte det beror på det. det kommer uh inte vara någon som sjunger o kommer med fika på sängen, men men jg njuter av Wilma, allt jag kan!

nu håller jag på att göra matlåda, ska fortsätta med det så jag inte bränner köttbullarna ;)

byebye!


Kommentarer
Postat av: Märta

Grattis gumman! Hoppas du får en riktigt bra födelsedag! Har läst ikapp i din blogg nu på morgonen, har inte hunnit läsa på ett tag...för mycke på jobb! Snart kommer mamma & pappa på besök. Kramar

2009-05-21 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0