En ny dag..

villken tur att dagarna inte tar slut, iaf inte än.

sitter med ett glas vin i handen o tar det lugnt, tvättar o donar!

idag har jag micke o wilma varit i galtström för att hälsa på mickes faster men dom var inte hemma, så vi gick en primmis till kajen och åt en varsin sallad där, wilma smaskade i sig hon oxå, sen så har hon lärt sig att dricka ur sugrör hehe =) på tillbakavägen köpte vi glass på cafét som vi smaskade i oss alla 3
sen så har vi flyttat hit den andra soffan och garderoben och lite annat, men fortfarande mkt kvar.. tar aldrig slut, jag vill inte ha något avslut!

wilma var här med mig nu i eftermiddag/kväll, micke kom och hämtade henne vid 8 tiden, ville så gärna ha kvar henne här men men. imorgon kommer hon att vara här och sova här sen på söndag kommer min släkt o firar wilma =)

nu ska jag lyssna på musik o fortsätta dricka vin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0