dööö..

det finns ingen tröttare än mig, jag ligger i sängen och det känns som jag väger hur mkt som helst, betong typ.. vilken dag det har varit, eller jaa jag kunde inte sova inatt, fett sjutton va det var för fel.. mkt i huvudet kanske. ja jag vaknade 11 i renpaniki, och varför hade inte larmet på mobilen ringt?? jaa mobilen var sten död, inget batteri!
ja det blev till att klä på sig och skynda sig och sen vr klockan 12.00 och jag gick till t banan. köpte en sandwish på pressbyrån och den kunde jag ha varit utan, att man får sälja sånt skit!
iaf så har jag tagi 3 kunder idag, och det var verkligen inte lite att göra på fötterna, har aldrig skådat nå värre, men jag jobbadde som bara den och vill verklgien hinna på 3 kunder, och det gjorde jag, utan rast och tom mage och 30 grader varmt inne.... men men jag fick till och med dricks av ena kunden heheh det lever man länge på ;)

jaa eftersom jag inte ätit mer än en sandwish idag så börjar magen att säga vad den tycker, så det är väl bara att laga lite käk, är helt slut men jag blir nog snart piggare...

imorgon kommer jag hem, och det ska bli en rolig helg har jag bestämt ;)

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0