Snuva!

Jag  och Wilma var till doktorn igår, först fick jag komma in, blev undersökt riktigt, konstaterades att jag hade bihåleinflamation, vilket jag nästan trodde, jag har alrig haft det förut, men vad ont det gör, hela ansiktet har varit som förlamat på mig, och ont i huvudet som bara den, sen är snoret alldeles mörkgrönt, ÄCKLIGT! fick iaf Kovepenin, ska äta 2 tabletter tre gånger dagligen i 10 dagar, plus att jag fick nässpräy, vilken pencilindos :P
Wilma undersökte dom riktigt oxå, hon hade bara förskyldning, tycker så synd om henne, u har febern iaf lagt sig, nu har hon bara en massa snor som ska ut, och lite ont i öronen, blir väl ett tryck när jag snorar, vet man ju om själv att det kan bli!

så nu vill vi bli friska, idag kanke vi bokar en resa, bokade en resa men var lite osäker, sen så försvann den, men nu har vi hittat ett jätte fint hotell med allinclusive till hyffsad billig penning ;)

vilket underbart väder det är ute, ska ge Wilma lunch nu och sen tror jag att vi ska gå ut lite, lite frisk luft har väl ingen dött av, eller?

kanske lägger ut lite fina vår bilder sen här så om jag ids knäppa några ;)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0