Fuerteventura!

Nu är resan bokad och jag packar för fullt, vi åker till sthlm på söndag och flyget går på måndag morgon. jihoooo. har provat sommar kläder hela eftermiddan :P det ärtråkigt att packa, kan man inte bara åka endå och när man kommer fram är resväskorna redan där ;) gick på systämet och köpte mig en vinare, så kvällen är räddad :P ja jag är ensam hemma, micke jobbar och Wilma sover hos sin mormor o morfar för första gången, tror att jag saknar henne mer än vad hon sanar mig, pratade nyss med mamma och då hörde jag Wilma prata som bara den i bakrunden, hon har juh sina favvo hundar Bickan och Fia, hon leker förfullt med dom nu =)

idag var vi en sväng på stan och köpte det sista inför resan, en tunn långärmad bomullströja till Wilma som hon kan bla bada i. mamma hade köpt en jätte fin klänning och en solhatt till henne oxå :P

nepps nu ska jag göra klart det sista, sen ska jag sa en dusch och raka benen, jaa det behövs verkligen :P sen ska jag göra pedikyr och manikyr, måste ju vara redo för charter :D








Ja här kan man nog njuta med en bok och lite sol ;)


Byebye!



Kommentarer
Postat av: anna

era små små grisar... här sitter man på jobbet och sliter medans ni ligger vid poolen och glassar....

2009-03-23 @ 10:41:11
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha nui är ni snart hemma igen i snöovädret moAHAHAHAHHAH :D

2009-03-29 @ 08:48:29
Postat av: anna

undra när ni kommer hem=? idag eller imorrn? jag sska smsa och fråga... hihiihi det är nollgradit och MASSSA SNÖ hahahha skadeglädje är den sanna glädjen..... :D

2009-03-30 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0