tjoohooo :P

Nu har jag kommit hem från stan, har suttit med klassen på fridays o ätit gott o druckit vin, super mysigt och roligt =) vi fick sitta ute i det fina vädret.. är så otroligt skönt med sommar, jag är juh en vinter människa men nu känner jag att sommarn är min ;)

sen köpt jag en jätte fin klänning idag, den var dock svart men super fin, och satt s jäklabra, har juh gått ner s mkt i vikt nu så mina andra kl
der sitter intee så bra, och det är juh bara skojj, imorgon ska jag gå på hm har juh pressentkort där, sen ska jag köpa ett par vita jeans, som jag sett ut ;) och skor är ett måste, saknar klackskor :P

nu skanar jag wilmis som en tok, saknar även _ _ _ _ _ :P men jag får juh ser i helgen ;)

2 dagar till lov, guud så skönt det ska bli =)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0