spö regn..

fyfasen vilkt skitväder, och det är på väg uppåt så snart är det säkert i sundsvall. det var så fint väder på förmiddan, sen så gick jag therese, bettan o Rey och käkade på odenplan, men när vi gick hem brakade helvetet lös, jaa när vi kom in till skolan så droppade det vatten av oss...

nu sitter jag på bussen påväg hem. det ska bli skönt, eller ja jag hade gärnat stannat i sthlm, men nu gick juh inte det, jag läängtar efter wilma och det ska bli en mysig helg, men tyvär inget speciellt som händer, som jag hade sett fram emot, men men så är det!

ja jag fick springa till bussen, och jag hann inte handla nåtog att äta, o nån servering r det tydligen inte fast de4t stod det på internet, så jag lär väl dö av hunger...

nu ska jag sova lite, sitter o lyssnar på spotify så jag lär somna på en gång

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0