sol sol SOL...

jaa inte ska man klaga, men varmt är det iaf :P

idag har jag o wilma bara myst ochy tagit det lugnt, ville inte att hon skulle bada idag eftersom öronen krånglar, men vi hr lekt i skuggan iaf, och sen han ska legat o lapat i solen när hon somnat..

iaf så var vi ute och gick imorse, och det gick bra, vi stötte inte på någon björn :P

sen så tog vi en cykeltur och det gick jätte bra, jag cyklade så svetten rann om mig :P vi stannade och tittade på hästar och på vägen hem somnade hon, blir nog en cykeltur imorgon oxå =)

micke kom förbi en sväng förut med lite saker, va roligt att se honom, va ju ett tag sen, och wilma blev glad :)

nu ska jag  fixa lite

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0