sista dagen!

nu har jag 4 timmars jobb kvar, sen är det sommarlov i 4 veckor, va längesen man hade sommarlov =) och jag tror inte att jag kan ha mer rätt till sommarlov efter vårens bokstavligen kaos... men jag har klarat de 2 tentor som vi haft galant och praktiken har gått jättebra.

när jag kommer hem så mste jag väga mig :P hoppas att siffrorna har gått ner, det känns så iaf :P

wilma är sjuk nu igen, lillfisan, tycker så synd om henne att hon alltid ska behöva vara sjuk, mamma ska till doktorn med henne nu klockan 11.30, lika bra o kolla så behöver inte jag göra det ihelgen omm det nu skulle vara nåt!

igår var jag med märta och åt god mat o drack lite vin, vi satt i kungsträdgården och myste, pratade en hel del, vi hade lite att ta igen eftersom vi inte träffats på ett tag. men nästa helg trärfar jag henne igen, då kommer hon upp till sundsvall och vi ska på den årliga gatufesten :P sen ska jag se till så hon får träffa wilma på lördag på dagen =)

nu ska jag göra klart det sista innan jag ska dra mig till skolan :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0