midsommar

hade det jätte trevlgit igår, med en massa folk, lekar, god mat bra väder, vin och trevligt sällskap, ska lägga ut en massa bilder :)

nu gör jag ingenting, somnade till en tag när jag la wilma, men nu är jag vaken och har tråkigt!
imorgon måste jag åka till sthlm igen oh  det känns inte alls kul... jag vill juh bara med wilma i veckan. men nu är det bara denna vecka o ssen är det lov! sen så har det varit fel på min mobil, kan varken svara eller ringa, men nu har vi ringt och det är telia det är fel på, är en massa personer som det inte fungerar för, och det var juh tur, jag som trodde det var min mobil som hade gått sönder...

nu vet jag inte vad jag ska göra, sova? jaa ska tänka på saken ;)

byeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0