klant skalle...

nu sitter jag på bussen i vanlig ordning, jag har faktiskt inte blkivit less än. men en sak blir jag så arg på, och det är juh min trötta hjärna på morgonen, ja när jag stod o väntade på bussen imors kom jag på att jag glömt plånboken hemma.. ja det var juh inte så bra så nu är fråga hur jag får den till sthlm, men det ordnar sig på nåt sett, nu är jag dö hungrig, tog med mig mat men glömde besticken :P blir så less!

igår efter middag kom ju jessica på besök och det var trevlig med en pratstund, men nu är det jag som ska komma o hälsa på i deras nya lägenhet :)

sen hade jag finbesök oxå ;) och sen jennie och lova hehe :) jag skar lite i jennies fotsprickor, och är väldigt nöjd över resultatet, nästan så att jag skulle ha knäppt en kort och lagt upp här :P

nu ser jag fram emot den här veckan, säkert för att det snart börjar närma sig lov, måste iaf boka  hemresan på torsdag, lär va ganska fullt på bussen..

nepps nu ska jag försöka ragga upp en gaffel på något sätt :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0