godnatt...

jag borde sova, har iaf inget bättre för mig, wilma ligger o sover som en prinsessa.

blev lite konstigt när jag kom hem, wilma sov iaf  det vvar juh bra, eftersom micke kom hit med henne vid 20.40, det enda jag blir irriterad över är att han inte äns respekterar mina åsiker eller vad jag tycker, men det är tydlige sån han är, jag kan juh inte ändra på honom.. iaf så blir jag galen, ena dagen ber han mig så gott som att försvinna från hans liv och andra dagen så ska han fråga en massa o låssas bry sig, inte vet jag vad han håller på med, men han har just nu inget med mitt liv att göra, får jag inte vara delaktig i hans så får han inte vra det  i mitt..

hmm jaja nu fick jag skriva av mig lite iaf..

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0