vilken hylla ;)

jaa mååla hyllor är inte min grej, jag skyller på killen i butiken som sa att jag inte behövde någon pensel utan bara en roller, men HALLÅÅÅ hur ska jag kunna måla alla sidor och hörn då? jaa det blev iaf inte så bra, men nu har jag målat en gång och får köpa en pensel till nästa lagen färg, jag får väl hoppas att det blir bra resultat tillslut...

usch vad det regnar idag, men lite mysigt iaf, jag och wilma har myst hela dagen med tända ljus, sen har jenniee och lova varit här o fikat. lovaa är kvar här nu o leker med wilma, jennie städar husvagnen!

mitt kylskåp är tomt, men jag o jennie ska åka o handla i kvissle sen, vilken tur, annars skulle det ha blivit en anna o macke ;) hahaha ( pasta)

har fått en nojja på en låt... INGEN KAN ÄLSKA SOM VI lalalalaaaa... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0