spy färdig..

Nu har jag varit nere hos Jennie och Niklas, skulle verkligen inte ha ätit såå mkt av hennes otroligt goda dip.. nu mår jag illa, och jag tål det juh inte äns hehe det finns en anledning till att jag inte har en massa gott hemma och det är juh för att det intee finns något stop i mig!

Iaf sp ska jag del med mig av det goda :

ta en form 0ch bred ut philadelfiaost i den, sen tacosås uppe på och sen ost oh in i ugnen nån minut, såååå gott, taco chibbe till *mums*

hmm jag borde kanske sova, men jag känner mig inte aalls nå trött, ska kanske göra mig klar iaf så kan jag ju flytta rumpan från soffan till sängen o lyssna på musik :)

jaa det blev ingen promenix idag... det regnade och mitt regnställ har mamma, vill ha igen det nu :)


kraam gonatt byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0