Spegel, spegel..

Jag har en ny hobby.. eller den kanske inte är så ny, men jag verkligen bara älskar att spegla mig :P haha går runt som värsta spännisen här hemma hehe.. undra vem jag fått det av?? ;)

nu ikväll åkte jag wilma Jennie och Lova på ica i kvissle och handlade en massa, jaa det spöregnade ute, så vi tog varsitt barn och sprang till kundvagnarna, jaa vad gör jag där.. vänder upp och ner på plänkan så ALLA jaa det var många kronor åkte ut överallt, jaa vi fick oss ett gott skratt iaf och det är juh inte varje dag den regnar pengar ;)
sen så tog vi och åkte till jessica på en kopp kaffe o lite surr, flickorna somnade o vaggade i bilen på väg hem.. inte lätt att åka och hanndra med mammorna ;)

nu ska jag pumpa lite muskler, blir mage, armar och rygg..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0