små kär..

jag har upptäkt en stjärna, är helt såld, han heter Erik Linder, underar vismusiker kan man säga, lyssna på han!

jaa sen känner jag mig faktiskt lite små kär, kanske i mig själv? en skön känsla iaf och jag hoppas den håller i sig!
I´m still in bed, såå skönt med sovmorgon, blev juh en ganska hård vecka, men såå otroligt värt det ;)

sen så håller jag tummarna för att min tremänning ska komma ut ur  magen snart, hehe Emma jag vet hur det känns att gå över tiden, fy bybblan, men snart så, lycka till!

Nu går jag in på min sista lov vecka, jag tänker inte sumera lovet än, är juh en vecka kvar, men det jag kan säga är att den varit härlig, jag har lärt känna nya människor, och fått varit med min dotter, och det har varit det bästa, nu kommer det att vara 2 tuffa månader men sen så :)

nu ska jag kliva upp, fika lite och sedan måste jag plugga, har tenta nästa fredag så nu ska jag lägga i en växel så jag slipper sitta sen med det..

kramkram

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

JUST JA! :) Mitt barn blir din 3männing hihi...

Ne, uscha, känns inte alls roligt att behöva gå över tiden! :( Fick du göra det?



Vad härligt att du verkar må sååå bra i like it :D

2009-07-19 @ 18:09:02
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0