ryggvärk..

usch vad jag har ont i ryggen, inte så bra sittställning när jag jobbar, men martin är juh skyldig mig massage så jag får väl se till att han masserar mig..

det gårr jätte bra o jobba, har mkt kunder ocgh det är superkul, inte varje dag man får massera en massa snygga golf fötter, visst kan dom lukta, men jag har annat att fokusera på än det ;) jaa roligt är det iaf.. sen så hade jag det jätte trevligt igår, för då var tjejerna här, jag var klar med sista kunden vid 20.00 tiden, då var vi nere i mitt mysiga tält och hade picknick, så mysigt, sen så åt vi p restaurangen och drack vin eller jag och jessie gjorde det iaf :P sen så körde jag fotbehandlingar på dom så nu har även mina vänner fina fötter ;) sen blev det lite mkt vin, har varit otroligt bakis idag, eller jaa seg iaf :P men nu ikväll blev det lugnt, prinsessan är juh här, och som jag saknat henne nu n
r hon varit hos mormor och morfar. imorgon åker hon till micke, så denna vecka har vi inte fått gosa så mkt, men det tar vi igen nästa vecka :)

nu ska jag sova..

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0