hemma, trött o små less

ja det kan juh sumera mina tankar nu (rubriken)

jag känner att jag skulle behöva gå ut o gå och frigöra lite tankar, men wilma har somnat i sängen och kommer garanterat att sova för natten..

idag har vi haft en lång dag :)

vi tog bussen till stan och på ussen fanns en jätte söt kille som hjälpte mig med vagnen, sen fick jag o wilma sitta bredvid honom, hehe, sen när vi klev av hjälpte han till igen och önskade oss en trevlig dag, vilken gentleman en sn skulle man ha haft...
jaa sen så gick vi runt bra länge, jag hittade ett par snygga jeans som jag blev förälskad i, men dom var för stora och det fanns ingen till storlek, sen sprang jag i alla affärer men ingen som dög :P sen så åt jag och wilma en lunch, alldeles själva men jätte mysigt, se där jag klarade av att vara själv elelr äta själv :D sen så kom min mormor o morfar ner och mamma, vi köpte skor till wilma och sen gick dom o köpte glass, jag gick en sväng till på stan o gick sen upp till mormor o morfar och wilma =) jag köpte iaf en klänning till mig och ett par shorts o linne till wilma.

sen gjorde jag fotvård på mormor, fick lite pengar och sen det bästa :) jag fick låna deras bil tills på fredagkväll hehe härligt, så nu är jag sitt o träng ägare ett par dagar ;)

jag har hunnat städa oxå nu ikväll, och det var på tiden.. nu sk jag rensa i kylskåpet o skriva matlista, måste åka o handla imorron.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0