hemma o trött...

nu har jaag o wilma kommit hem :) vi har sovit borrta inatt..

igår var vi o fikade med anna på stan, barista är juh perfekt fika ställe och där har dom lekplats för barnen, super =) sen så bestämmde vi att vi skulle åka till annas föräldrarshus ( dom var bortresta) så vi gick på systemet o köpte vin, sen hemköp o handlade mat. sen kom macke och hämtade oss och vi åkte till granlo och hade det jätte trevligt, grillade lax o drack vin, och wilma lekte som bara den, men har juh fattat vilka om är hennes favvosar ;)

nu är vi hemma och wilma sover, jag håller på att frysa ihjäl, och tyvär så går det intae att duscha varmt här, så jag har kyrat in mig i en filt istället :)

nepps nu ska jag ta oo göra mig lite iordning för dagen iaf..

byebye

Kommentarer
Postat av: anna

och wilma är vår favvo också :)

2009-07-10 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0