helg helg..

Nu är helgen slut.. sitter o väntar på att wilma ska komma snart, borde inte hon sova vid den här tiden?

helgen blev väl inte direkt som jag tänkt mig, men en hyffsat bra helg endå. jag hag juh verkligen fått saker gjort, igår var jag och emma på birsta, där köpte jag en massa fina saker till wilmas rum, och kaffekoppar och en lack hylla.

sen så kom jag å att jag skulle slipa bokhyllan och måla den vit och ha den i wilmas rum, ja så igår efter ikea åkte vi till bauhaus hehe vilken "resa" emma ;) jaa roligt hade vi iaf,  jag köpte färg o grejjer. så nu idag har jag slipat den och ska måla den ikvll när wilma sover..

hmm nu kommer tjejen hem, ska hjälpa att bära..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0