gos gos..

Idag har jag snusat på en 5 kg bebis, guuud så härligt deet var, man har juh helt glömt bort hus liten dom är :) Vi var iaf hos Maria, med mammamaffian och fikade, super mysigt, jag och Wilma cyklade dit, blev iaf 1 mil cykel idag, härligt :) jag hade juh tänkt gått ut o gått men jag har jobbat nu ikväll, 3 kunder, superkul =)

åkte ut till birsta en sväng och med jennie nu på eftermiddan, jag var juh tvungen att köpa små trosor till wilma :) och det blev 3 stycken :) sen hittade jag ett jätte härligt långt linne på Gina, så jag köpte det till mig ;)

wilma har iaf både kissat och bajsat i pottan idag igen, jaa lite stolt är man allt ;)

nepps nu ska jag ta o dricka lite vatten, har en riktig panndunk.. ska köra lite mer syrke nu oxå!

byebye

Kommentarer
Postat av: annapanna

maliiiin våran bil är på lagning, så om inte du köper en bil idag, eller jag kan låna nån så kan jag inte ta mig till dig idag eller nån annan dag heller i helgen... så synd, för jag har lite grejer i hallen som väntar på dig ;)

och jag har inga pengar på mobilen heller, bara gratis sms. tur man får lön imorrrn :P

2009-07-23 @ 09:14:11
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Vad duktig Wilma är som går på pottan :D

2009-07-24 @ 10:11:49
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0