bakis o kråkor..

Ja idag känner jag mig lite bakis ;) hmm när kom jag hem i natt? vid 3 kanske? bev iaf vindrickning igår med märta :) vi var hos jens och han ootroligt trevlig tjej stina, o 2 kompisar till jens, det var mkt trevlgit, och vi rammlade in på gatufesten vid 22.00 jag hade jätte roligt och framför allt så va det en busig natt ;)

måste be jens eller var det märta som knäppte en massa kort? vill ha dom :)

nu sitter jag här i lägenheten, gör inte så mkt wilma har precis somnat och jag dricker te. igår när jag vaknade lät det som kråkorna hade invarderat min hals.. eller stämbanden iaf, så att jag är hes beror inte på gårdagen utan att jag har fått nån slags förskyldning som satt sig i näsan och stämbannden :P

nu ska jag lägga mig i soffan o dega :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0