skoter...

Hejsan!

har juh hoppat på en skoterförar utbildning, började igår och blir klar på söndag, himmlans intressant måste jag säga =) tänk att det inte är lag på att ha skoter hjälm!! jag blev helt paff, det trodde jag verkligen att det fanns :/

hmm.. tänk vid den här tiden för nio månader sen låg jag med värkar, tog juh tre dagar för mig innan tösen kom ut.. måste skriva en förlossningsberättelse, började lite smått att skriva på den i sommras, men var lite instabil för att fortsätta, var juh inte direkt en dröm förlossning jag hade, trots att jag hade fått info av mamma som hade det lika när hon fick mig och brorsan.. min mvc sköterska hade juh sagt hela tiden att varje förlossning är olika och har inget med arv att göra, jag tror vad jag vill om den saken nu!

sen så ska dom slå igen öppnaförskolan nu i njurunda, där vi är stammisar, ett underbart ställe att träffa nya människor på, har jätte roligt där och det är skönt att ha en dag i veckan så man kommer hemifrån, iofs har jag rätt fullbokade dagar men ändå :P
vi eller Jennie har iaf pratat me kyrkan nu, så det kan tänkas att vi får låna en lokal av dom, får se på nästa kyrkorådsmöte *håller tummarna*

imorgon ska micke visa mig hur man byter variatorem och tändstift... ja hur det gick skriver jag om imorgonkväll :P
byebye!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill mer än gärna höra din förlossningsberättelse <3 Även fast du verkade ha en jobbig sådan, men desto bättre attd ela med sig av :) Du fick iaf en underbar dotter!



oj, jag trodde med det var lag på hjälm.. Varför är inte det en lag just på en skoter? Knasigt... Vissa kör ju som dårar ju! :O Aja...



Tråkigt att dom ska slå ner "öppna förskolan".. det kanske är typ som dom har här, fast här heter det "Mini Kul" :)Det är ju hur roligt och mysigt som helst... Hoppas ni fixar det där! med att låna lokal och det.



Hade bäst! :)

2009-02-12 @ 16:53:51
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0