Fetbulledagen!

idag har vi gjort semmlor, Jag micke Lovisa amanda och Disa! det blev några med sylt i och några med Nutella i och några med mandelmassa i, och självklart grädde :P tjejerna har super kul, dom hade grädde fulla ansiktet! iaf jätte kul att ha dom på besök, dom är juh så snäll mot Wilmis!

Idag gick Wilma alldeles själv med gåvagnen, har fått hållt i henne förut men nu går hon alldeles själv  ;)

nepps nu ska jag gå och se på film med min kära sambo :P

laddar upp lite bilder







Öppnaförskolan:




Och sist men inte minst. Jag kommer i mina dieseljeans och ett par till jeans, helt underbart. det trodde jag verkligen inte, så nu behöver jag inte köpa nå byxor, kan sattsa på fina tröjor istället, jippi :D

beybye

Kommentarer
Postat av: annapanna

vad mysigt det är att läsa om dig och wilma, tiden går liiiiite fortare då på jobbet ;)

2009-02-25 @ 15:37:09
URL: http://hemligaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0