nu är det nog...

jag får nå spel av att bara sitta hemma på kvällarna, jag brukar juh vara ut och gå på dagarna men jag tror jag ska ta det på kvällarna nu fram över.. Wilma får helt enkelt somna för kvällen i vagnen, det kan väl inte skada? det är väl så man får göra.. man kan juh inte bara förfalla för att man är ensamstående! hoppas verkligen att jag får ett träningskort i julklapp =) känner att jag måste köra styrke nu, kilorna är juh borta, klart jag kan gå ner nåt till men nu handlar det om at bygga upp kroppen, benen är jag nöjd med men nu fokus på magen och mer på armarna :P
Ja jag vet att det går bra att träna hemma, men det är väl bra mkt roligare att gå på gym o titta på snyggingar :)


yeye.. nu ska jjag poppa popcorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0