Myspys i Stöde :P

Nu sitter jag i soffan i stöde oh ugglar, små ser på idol och under intensivt vem som VINNER?? Jag är svag för båda, så det kvittar, jag kommer nog lyssna på båda endå i framtiden...

Idag hade vi Luciamys på Wilmas dagis, hon var så himmla söt i sin tomteklänning och förkläde ;)

Micke ringde nyss och vi småpratade lite, han skulle kolla om Wilmis hade feber, men  det har hon inte, det var snällt att han ringde, och bara pratade. jag saknar att prata med honom i telefonen..... ibland vill jag bara att han ska sluta upp med sitt lilla knäpp som han har fått... jag tänket mycket på vad uno alltid sa, som prästen påminde oss om på begravningen, han sa alltid att man skulle ta en paus och ta nåt blött... något att dricka eller att gråta, man måste ta en paus, kika sig om och fundera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0