letar..

Igpr kväll satt jag länge och letade information vad rör separationer vid barn, familjeratt.nu var en bra sida.. låg och tänkte länge innan jag somnade igår, är endå pigg idag men det är väl för att jag gick och la mig tidigt, jag har iaf bestämt mig nu hur jag vill att Wilma ska bo och för hennes bästa vad gällande hennes ålder och vilken fas hon är i nu. Gemensamvådnad, hanldar om att ta hand om barnet och ge barnet trygghet, umgänge och god uppfostran" i en 1.5 årings fall handlar det om att vara en närvarande förälder... jaa ni förstår säkert hur jag menar.. jag ska iaf strida för detta, bestämde det inatt..

Nu ska jag käka en äggmacka och sen kila till jobbet!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0