kompiskompis...

Sofie rintde mig förut, paratade på länge, jag hade juh så mkt att prata om :P men det är alltid skönt att prata av sig med Sofie, även fast vi inte alls träffas ofta så vet vi vart vi har varann. men jag vill verkligen att vi ska ta och ses ofta, men får bli min sak att ta hand om, som ett nyårslöfte, att fokusera mer på kompisar än allt annat skit!

Jag var ute och gick i regnet förut, upp till Sidsjön, runt Sidsjön och hem igen, så skönt =)

nu degar jag i soffan och kom precis på att jag skulle ha hyrt Harry Potteer idag oc sett, har juh inte sett sista filmen än... men nu är det försent, ska hyra den imorgon kväll istället!

hade lite tråkigt förut så jag lekte lite med kameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0