Gott nytt 2010

Nu sitter jag på tåget till åre, så nu har jag verkligen tid att blogga..

Julen i år har varit bra, tyckte dock att julafton var lite jobbig då jag inte fick vara med wilma. men på juldagen hämtade jag henne och sen dess har vi bara myst. Jag har jobbat lite oxå men den här veckan har varit slö.. vi hade tjejmiddag hos mig i söndags, fy så roligt vi hade, åt god mat, drack en massa och spelade spel. Martin kom oxå på besök, trevligt trevligt, han älskar juh att vara ensam med en massa tjejer så han lär ha trivits ganska bra.. iaf så vaknade jag upp med ett huvud som snurrade, otroligt seg var jag iaf och blåmärken överallt. dom är fortfarande kvar och gör fruktansvärt ont så nästa gång jag och martin "brottas" ska jag ha skydd på mig ;)

sen har vi varit i stöde och myst med familjen, bror är juh hemma och märta och jens det gör sröde mkt roligare ;)

Nu är Wilma med mina föräldrar, på lördag är det meningen att hon ska till micke men vi får se hur det blir. Micke har kapat av sig ena fingret på jobbet och ligger med tradolan full dos, och en otrolig värk, fingret gick tyvär inte att rädda heller, tycker verklgien synd om han :/ nu ska jag skynda mig till bistro vagnen och köpa en kaffe :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0