GodMorgon...

Underbar morgon...
Wilma och jag tog sovmorgon, det var juh skönt, men inte när vi vaknade, tog det endå ganska lugnt, tittade i i kylskåpet och jag lovar, det hade ekat om jag ropade i det, Så idag måste jag hadla, så är det bara! Wilma fick iaf sin havregrynsgröt och jag blev utan :P hon fick sin dos av tvn, sen var det påklädning kissning och iväg till dagis, hade juh endå packat både min och hennes väska så det gick hyffsat smidigt, undra om jag hade omedvetet tänkt sova över idag??

3 minuter till öppning och det är juh inte precis så kunderna står på kö...

yeye, min frukost blev pepparkakor idag, jag som inte kan vara utan frukost, jobbigt...

Jag känner mig snygg idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0