tjoo, lägenhet till mig :P

Nu börjar det hända saker i sökan på lägenheter, ringde upp en kiille idag som hyr ut privata lägenhter, han hade en 2a ledig från första november, sen så pratade jag me marcus och han bror har köpt en lägenhter nu, s nu hoppas jag att det inte är någon kö på den så jag får hyra den :) skulle vara perfekt för mig och wilma :)
hoppas jag fpr veta det snart, så jag kan ta i tu med dagis till henne, har juh sökt på ett dagis i kvissle men hoppas på att få en plats inne i stan, men måste veta först vart jag hamnar!

nää nu står jag och velar om jag ska gå till skolan... jag måste verkligen dit, men kanske inte är så snällt av mig o smitta alla andra?! såå jag får se hur jag gör.

sen måste jag skriva en cv o ett personligtbrev.

nepps nu ska jag dricka lite te

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0