STÅ UPP!

tÄNK OM VI KVINNOR (SER MIG SOM EN KVINNA) SKULLE KUNNA VARA LITE MER SOM ER MÄN! BRY OSS OM OSS SJÄLVA LITE MER OCH INTE LÄGGA VÅRA HJÄRTAN OCH SJÄLAR PÅ ALLA ANDRA!

J
a så känner jag nu iaf, jag jobbar och jobbar med mig själv att vara så självständig som möjligt, och jag tycker jag lyckas bra..

Nu orkar jag inte hålla på att vänta längre... varför ska jag vänta? usch nu veet ni säkert inte vad jag skriver om, det vet jag nog inte själv heller..
Iaf så ska jag se till att hoppa över kärleken ett tag, men får juh endå bara en massa förhoppningar och känslor, blir man inte besviken endå tillslut? så känner jag nu iaf, jag orkar inte käämpa för nån som inte har lust att kämpa för mig..

håller jag på att bli en mannshaterska hahahaah ;) det kan dom gott få..

nu ska jag ta en frukt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0