Regnigt sthlm..

uach vilket tråkväder, regnar och är mörkt, men det se endå ut som det ska lätta snart? får hoppas på det :)

Igår fick jag veta hur det gick på tentan som jag skrev efter lovet, det blev ett fett MVG hehe sååå härligt! igår var jag med märta och jens hemma hos märta, spelade spel (Geni) jaa jag kom iaf sist.. men det var kul, drack lite vin åxo och myste!

sen så ringde J, var juh år och daar sen jag pratade med honom kändes det som, och ja jag har saknat honom, får se vart allt detta slutar, trodde jag skulle få träffa han ikväll men det ser mörkt ut på den fronten nu, iofs så är juh kvällen lång lr?

nu har jag bestämt mig iaf för att plugga vidare efter jul, och det känns jättebra, perfekt att kunna kombinera mitt nuvarande yrke och detta :) thihihi :P

jaa undrar om det slutat regna? ja det ser nästan ut som det men jag får gå ut o känna, är det uppehåll blir det en promenad iaf :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0