oootrooligt trött

Gud så trött jag är, har varit en lång vecka men en massa plugg och roligheter, nu ikväll har jag varit hos märta och hjälp henne med flyttstädningen, imorgon ska vi flytta en massa :)

Saknar wilma så otroligt mkt, ibland så känns det som att jag inte kan tänka på henne, för jag blir så himmla lessen, saknar mitt barn så det gör ont i mig.. vill vara med henne, nu, men jag får vänta en vecka till. jag känner mig så himmla hjälplös här nere, och det blir inte bättre av att micke drar iväg på semester så jag verkligen inte får se henne, en jobbig känslaa när man inte får se sitt barn, hoppas verkligen på en bättring i höst, ska ta tag i allt när jag flyttar hem, då ska det bli ordning på allt...

nepps nu ska jag dricka lite vatten och hoppa i sängs

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0