myspys, o höst..

Nu Känns det som att hösten är på ingång med stor steg, dagarna o kvällarna är ina och man nästan känner hur det börjar lukta höst ute så här mysigt fuktigt o fina färger :)

idag har jag o wilma gjort staden lite grann, men först så åkte vi till Jessica och Albin och lekte o fikade, mysigt :) sen så åkte vi in till stan och hämtade min mormor och sen bar det av till babyproffsen för att hämta Wilmas vrålåk som jag köpte igår :) så himmla cool o fin vagn, och otroligt lättkörd. så sen blev det en god laxlunch hos mormor oo morfar, Wilma var super trött där, så då gick vi ner till stan o teestkörde vagnen i butikerna :P jaa Wilma fick jätte söta brallor o tröja av mormor och jag fick en så himmla cool skinnjacka, så nu är nog jag och Wilma höstens coolaste brudar :)

Nu ikvll har vi lekt och myst lite och Wilma har precis somnat så nu blir det nog bara slöa framför tvn som gäller..

Igår kväll kom mina underbara vänner, Anna o Marcus, dom kom med en korg med en massa mat och en box vin :P underbart med änner som kommer hem till en och lagar mat hehe, vad skulle jag göra utan er? iaf så blev jag bjuden så en otroligt god Indisk gryta, och det var absolut inte sista gången jag åt den :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men VILKEN SNYGG VAGN!!!! loves it, rött är snyggast :D



kul att du gillade maten,det gjorde jag med. och min lilla tupplur på soffan, macke somnade i bilen hem så det var tur jag sov en stund ;) kramar

2009-08-31 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0