Vår mys!

vaknade vid halv åtta imorse, då var det bara att gå ner till tvättstugan och trätta, Wilma förljde me hon oxå. hon var lite småt rolig när hon tog på sig pappas kallingar på huvudet :P

var en sväng till jessica och Albin och lämnade av vagnen som vi lånat till utlandet. sen vid halv 3 tiden packade vi in oss i bilen och åkte till Anna, tog en härlig promenad och sedan var vi i lgh och gav Wilma middag, sen så gick jag ner och solade i deras solarium och wilma var med Anna och lekte och åt en massa kex =) måste säga att Wilma har kommit in i en mamma period, men Anna gick hur bra som helst, inga problem alls.

sen så åkte vi till Morfar som fyllde år idag, åt en god middag. mormor hade gjort en jätte god kräftsoppa med hemmbakat bröd och en härligt ostbricka, till efterätt blev det prinssestårta!

kom hem vid nio och nu har jag strykigt alla tvätt, packat klart allt. väskorna står i hallen redo att bära ut. sen har jag städat och gjort iordning allt. det är juh välldans skönt att komma hem till ett rent och städat hem...

jaa jag ska sova nu, micke och Wilma sover redan, ska ta och ställa klockan på 06.20 så sa jag duscha innan övriga i familjen vaknar, sen bär till av till stockholm!
snart börjar skolan, får se om jag har tid att skriva imorgon, annars gör jag det på måndag rapporterar hur det har gått på första skoldagen ;)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0