Sovmorgon!

idag vaknade Wilma klockan 7, men jag va dö trött och hon oxå, så vi la oss igen i våran säng och somnade till stil om och vaknade halv 10 :P såå skönt, sen har vi ätit frukost och lekt lite, nu sover Wilma så jag har gjort mig klar för en promenad med Mia Tilly Frida och Phillip, ska snart väcka Wilma så hon får käka lite innan vi åker, sen får hon fortsätta att sova i vagnen! det ska bli härligt med en promenad idag oxå, jag känner hur kilorna rasar av min kropp ;)

I eftermiddag blir det mys hos min mormor och morfar, ska även hinna med att tvätta, men har juh tvätt tid till 21.00 så det hinns nog med det oxå :P

Nu ska jag väcka prinsessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0