Solen och febern är här!

Trodde inte att det skulle komma nån sol idag, men vipps så bara dök den upp ;)
Igår kväll åkte jag till stöde, mamma och jag var solo så vi myste på hemma med Wilma som var pigg och dansade som bara den till Så ska det låta". Men inatt har varit en jobbig natt.. hon har grinat hela natten stackarn, ingenting har hjälpt. sen imorse eller vid 11 tiden så tyckte vi att hon kändes varm så jag gav henne en alvendon sen åkte mamma på ica och köpte en febertermometer, så vi tog tempen på henne efter ca 54 minuter efter alvedonenoch då hade hon 38.6 hmm ja så jag ringde sjukvårdsrådgivningen, fick en tid och åkte in till distriktläkarjouren! eftersom vi avslutede en penicillinkur på 10 dagar var två dagar sen blev jag lite orolig, idag hade hon iaf ett crp på 25 som är högt men dom ville inte påbörja en till kur utan ville se vad hennes kropp gjorde först. så vi får se hur hon mår imorgon, har hon fortfarande feber imorgonkväll eller måndag morgon skulle vi åka in igen!

ja så har våran dag varit :P

var roligt anna att du blir inspirerad på en prommis, fick du mitt sms tro?

känner mig fortfarande laddad att gå ner i vikt, läste din blogg om din viktnedgång Emma, du och jag är ganska lika =)

nu ska jag sova!

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0