snart framme!

inte så långt kvar nu, har varit helt oki att åka buss, skönt med dator oxå.
ikväll blir de mys med märta, och hockey hoppas jag. guud vad jag saknar min wilma... tur att det bara är kort vecka för mig. en endå, sen kommer det att bli jobbigt att lämna henne en hel vecka!

micke har juh bestämms sig för att lämna mig/oss det känns skönt att kunna skriva av sig här iaf.. kan inte sluta tänka på honom, inte än iaf, jag vill bara att han ska vakna upp i verkligeheten och bara ställa allt tillrätta igen. men man får r
kna med att det inte blir så. bättre det än att hoppas för mycket!

jag har fortfarnde inte hittat min almenacka, ska ta och köpa en ny idag, och då kommer jag säkert att hitta det andra, men jag måste juh börja fylla i dagar och allt nu, så ag är verkligen ibehov av en!

jag funderar lite på vad man ska köpa till Wilmaa i födelsedagspressent. vi har juh önskat oss en cyckelsitts och hjälm ska kolla lite med släkten om kanske jag och micke ska gå ilag och köpa det!

på något sätt så längtar jag till helgen, då kommer flytten att gå till en underbar lägenhet på övervåningen hos Jennie och Niklas. sen så ska vi grilla och tjejerna ska få leka i massor! är så rädd att wilma inte ska få träffa så mkt barn, vi som varit meed på allt möjligt och träffat kompisar till Wilma mest varje vecka, och nu blir det juh inte alls så mkt!

Jag läser nu till medicinsk fotvårds terapeut på Axelsons, jag kommer att ta examen den 17 oktober och vill gärna ha jobb på en gång =) måste börja att göra lite reklam redan nu!

nepps nu ska jag lägga ner datorn och göra mig klar för att hoppa av bussen =)

byebye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Förstår att du tycker det är skönt att skriva av dig. Bra sätt att lätta på sina tankar då.. Du måste ha det så jobbigt nu! Bra att du har Wilma, så du kan vara stark för hennes skull. hoppas du & Wilma ska trivas bra i er nya lägenhet och att ni får jättemysigt där! :) Tänk att ni var tillsammans enda från att du var 17! :( 17år liksom, var jättelänge sen man var det ju! Jag är ju med 86a.



Ne, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, för jag vet inte själv vad jag skulle vilja höra från andra om jag gick igenom samma sak. Jag hoppas bara att allt ska ordna sig för er. Att det löser sig på rätt sätt. Kram

2009-04-27 @ 19:33:23
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Mia & Tilly

Tipps på bra och roliga almanackor finns på http://personligalmanacka.se/ Har beställt där ifrån i tre år nu, är hel nöjd varje gång. Snabba och billiga. Kram

2009-04-28 @ 15:57:12
URL: http://www.lyth.nu
Postat av: Jennie

Men tror du inte att VI LÄNGTAR DÅ!!!! Ska bli sååå mysigt att få bo så nära dig och Wilmiz så, Lova hälsar att hon ska lära W en massa nya bus som hon kan!! Kram kram stumpan, hoppas middagen blev god!

2009-04-28 @ 21:16:35
URL: http://mammamupalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0