Nu ska det bort!

Nu ska kilona bort! känner mig riktigt laddad nu, hoppas bara att det håller i sig! har gjort en himla massa magövningar och armhävningar så nu lär jag väl få träningsvärk! vi ska iaf se till att peppa varandra micke och jag nu. ska börja köra med att gå en halvtimme innan frulle, sen blir det inge fika eller bröd, har juh iofs inte gjort det innan heller, men nu är det helt slut på det, sen blir det havregrynsgröt med äpplebitar och kanel till frukost och en massa goda bön och linsgrytor, m.m ska ta och låna Sivs stegräknare oxå, det gör juh att man blir mer laddad oxå, iaf jag som är en tävlingsmänniska!
vad är det som har gjort mig så laddad nu då, jaa för det första så har jag provat sommarkläder sen sommaren 2007, jaa har jag varit så smal?! eller mindre?! tydligen, sen så alla kläder som har blivit förstora för mig nu gör mig bara mer fokuserad på att kilona ska rasa =)

Idag har varit en mysig dag med solsken, har varit med Jennie,Lova Helena och Elias o lekt idag, varit ute och myst på, sen så har Ewa, Siv och Linda varit på besök på eftermiddagen, och sen så har vi tvätta all tvätt sen utlandet såå skönt att ha det gjort!

nepps u ska vi se på lite film, och jag ska stryka medans

lite bilder från utlandet ska jag iaf bjuda på!






mer bilder kommer senare!

byebye!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt med bilder. Härligt ni ser ut att haft! :) Underbart!



Roligt att du känner dig laddad och ska sätta igång med träning. Skoj skoj! :) Innan jag blev gravid så lyckades jag gå ner 23kg, antar att jag kommer gå upp allt igen nu så sen efter grav har jag en del att ta igen! :) er fram emot det konstigt nog.





Kram

2009-04-02 @ 10:37:51
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: anna

åh vad härliga bilder, jag vill se resten också. kanske över en kopp te en vårig dag på balkongen?



blir så sugen att prommenera när jag läser din blogg, det är nåt särskilt att gå med en barnvagn liksom ;)

2009-04-02 @ 17:47:54
URL: http://hemligaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0