Nu är vi hemma!

Vi kom hem igårkväll, efter en veckas påsklov i Ulvsjön, med sol varje dag, jag har mer färg i asiktet nu än vad vi hade när vi kom från fuerteventura :P
vi har haft det jättebra, på påskafton kom Anna och Marcus till Ulvsjön, och det var super roligt det blev en sen kväll iaf och på påskdagen var vi ute på sjön och solade allihopa!

Pappa skjutsa oss från isen hehehe...

Wilma har iaf haft Anna och Marcus som favvo kompisar och det höll i sig även nu, på lördag förmiddag ska jag slänga mig i solariet hos anna och hon ska vara barnvakt och Wilma =)

Nu så har jag börjat planera veckan som kommer, har även räknat ut att det tar ca 20 minuter till skolan från midsommarkransen, så jag kommer att cykla till skolan men köper en remmsa, så kan jag ta t-banan ifall det regnar =) värgar lägga ut 660 kr på ett månadskort...

Nepps nu ska jag slå på min nya Yoga film som kom me posten!

byebye!

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Vilket fint kort :)

folk på jobbet frågar vart jag har varit nånstans för jag ser så brun ut, fräknar till tusen :D ses imorrn, kom när du vill jag är uppe vid nio oftast :) krambanan

2009-04-17 @ 09:06:59
URL: http://hemligaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0