flytt flytt flytt..

jag har jag och Wilma inte gjort så mycket, i gick på ica och köpte en top Hat glass, som hon smaskade i sig den. var juh tänkt att jag skulle packa idag, blev inte så mkt av den biten, men jag tog chansen att leka med wilma istället.

Imorse Fick min lilla kusin Lovisa åka atkut till Sjukhuset i sthlm då hon hade haft jätte hög feber i flera dagar och nu ont i Bröstet/hjärtat och bara spytt som en tok. dom har varit där hela dagen och kom hem för ca 1 timme sedan. Reäl lunginflamation som har påvärkat hjärtat, men hon villle hem så det gick bra men skulle det fortsätta eller att hon blev lite sämmre var det bara att åka in så blir hon inlagd stackarn, ska ringa oc prata med henne imorgon =)

sen så har Mickes mormor fått en stroke till, hon fick en för 2 månader sedan och den tog på talet, men nu så har det tagit på svaljet, och det är inte alls bra, pratade mid micke för en lite stund sen och dom hade sagt till Siv att det bara var att avvakta och efter 2-3 dygn sätter dom in dropp men då kommer känseln sälla tillbaks och då kan det gå fort. känns inte alls bra, tänker verkligen på micke och övriga familjen, hoppas verkligen att hon blir bättre!

Ikväll har vi varit och grillat hos Jennie och Niclas, jätte trevligt och tjejerna fick leka av sig hehehe, sen när vi kom hem så somnade Wilma och jag har hunnat packa en hel kartong till med kökssaker *nöjd*
så imorgon kommer mamma och pappa och hjälper mig, micke kommer att sova hos Siv och Uno så jag kommer att åka dit med Wilma runt 1 tiden då han vaknar så går det lite snabbare utan henne =)

det jag kommer att ta med mig är:
Ena soffan
Puffen
vardagsrumsbordet
Spjälsängen
Garderoben
ena hallmöbeln
och matbordet + stolarna

sen allt smått och gott mendet blir eftersom det! har juh helgen på mig att packa oxå, får nog lite hjälp av micke och om jag är snäll ;)

Nepps nu ska jag dejta Johnblund

byebye!

Kommentarer
Postat av: Cristina( Moster)

Malin du har en lång väg att vandra just nu men vi är här och kommer att stödja er så att ditt och Wilmas liv blir toppen! Ta steget till ert andra liv rädslan och sorgen ska inte vinna denna fajt! Men det är du som måste ta fajten! Vi älskar er med hela vårt hjärta! Moster; Joakim, Amanda och Lovisa ( som är lite piggare idag!)

2009-05-02 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0