1 års kalas!

Idag har Wilma varit på sitt första 1 årskalas, det vr kompisen Elias på fyllde år, tänk vad fort ett år? snart fyller juh våran prinsessa år, den 13 maj känns som att det kommer att bli något alldeles extra, iaf med mina känslor, har aldrig kämpat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde då, vad fick jag all styrka ifrån?  nu när jag endå är inne på förlossningen ska jag passa på att skriva lite om den, sen så lägger jag ut den här!

jag är fortfarande ladda på att gå ner i vikt!

nu väger jag 73 (jaa jag vet) och är juh inte så lång, 162 ca ;) men gick juh ner sist till 63 så det borde inte va några problem =)

Ibland saknar jag min mage, Wilma magen alltså



Är i vecka 32 här =)

nepps nu ska jag sätta mig med förlpssningsberättelsen ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0